Kontakta oss
Du behöver i de flesta fall inte komma i kontakt med oss för att få ditt ärende löst. Välj nedan vad du behöver hjälp med så får du rätt information. Om du fortfarande behöver komma i kontakt med oss får du rätt kontaktuppgifter.
1 Välj kategori
2 Välj ämne
3 Få hjälp
Elmätare
-
Vad är ett anläggnings-id?
-
OneCo ska göra underhåll på elmätaren, vilka är de?
-
Kan jag ändra placering på elmätaren?
-
Kan jag ta bort antennen till mätaren?
-
Jag vill ändra mätarsäkring, hur gör jag?
-
Jag ska ändra uppvärmningssätt på mitt hus, vad ska jag tänka på?
-
Jag har idag enfas i mitt hem och vill ha trefas, hur gör jag?
-
Hur lång tid tar det innan mitt ärende gällande min elanläggning blir utfört?
-
Hur gör jag för att ta bort en elmätare?
-
Hur fungerar elmätaren?
-
Hur aktiverar jag HAN-porten?
-
Får jag bättre pris om jag ändrar säkring?
-
Elmätaren tar mycket plats, går den att byta?
-
Det läcker olja från en kabel, vad ska jag göra?
Hittar du inte vad du letar efter?
Kontakta Ellevio