Varför har jag inte fått min faktura?

Uppdaterad:

Det kan bero på olika anledningar, t.ex att vi inte har en korrekt fakturaadress till dig eller att du använder den digitala brevlådan Kivra. Det kan även bero på vilket fakturaintervall du har, vi skickar ut fakturorna varannan eller varje månad. Ytterligare en anledning kan vara att vi inte har kontakt med din elmätare, om du har timmätning kan vi då inte skicka ut någon faktura till dig. 

Du kan alltid gå in själv och kontrollera dina fakturor och vilka adresser du har registrerade hos oss genom att logga in på Mina sidor, vilken fakturaadress vi har registrerad till dig hittar du under fliken "Fakturor". Om du får dina fakturor varannan månad och vill ändra till månadsfakturering kan du själv göra det via Mina sidor. 

Om ni är företagskund hittar ni era fakturor på Energikonto. Vill ni ändra ert fakturaintervall ber vi er kontakta vår kundservice via vårt kontaktformulär så hjälper vi er.




Hittar du inte vad du söker?

Kontakta oss här

Hjälpte den här sidan dig?