Ellevio kundservice
Vad kan vi hjälpa dig med?
Var kan jag få mer information om mitt strömavbrott?
Uppdaterad:
Om du har ett pågående strömavbrott kan du kontrollera om det redan är felanmält, det ser du på vår avbrottskarta.
Om strömavbrottet inte redan är anmält kan du göra detta via avbrottskartan genom att klicka på den blå knappen "Anmäl strömavbrott" under "Syns inte ditt avbrott i kartan?" eller genom att ringa till Felanmälan på telefon 020-44 11 00, de har öppet dygnet runt. För att göra en felanmälan via webben krävs tillgång till BankID.
Om du vill få sms eller e-postmeddelande vid pågående strömavbrott kan du anmäla dig till vår strömavbrottsinformation.
Läs gärna även våra råd vid strömavbrott.
Fler frågor och svar om strömavbrott
Hur gör jag för att ändra mina kontaktuppgifter för avbrottsinformation?
Jag ska flytta, behöver jag avsluta min prenumeration på strömavbrottsinformation?
Kan jag få strömavbrottsinformation om jag har ett utländskt mobilnummer?
Hur avslutar jag prenumerationen på strömavbrottsinformation?
Jag vill endast få information om strömavbrott via e-post, hur gör jag?
Hittar ni inte vad ni söker?
Kontakta oss här