Varför har jag inte fått min faktura?

Uppdaterad:

Det kan bero på olika anledningar, t.ex att vi inte har en korrekt fakturaadress till dig eller att du använder den digitala brevlådan Kivra. Det kan även bero på vilket fakturaintervall du har, vi skickar ut fakturorna en gång i kvartalet/varannan månad/varje månad. Ytterligare en anledning kan vara att vi inte har kontakt med din elmätare, om du har timmätning kan vi då inte skicka ut någon faktura till dig.

Du kan alltid gå in själv och kontrollera dina fakturor och vilka adresser du har registrerade hos oss genom att logga in på Mina sidor. Vilken fakturaadress vi har registrerad till dig hittar du under fliken Mina avtal och priser, under fliken Mina fakturor ser du hur ofta vi skickar fakturan till dig.

Om du är företagskund hittar du fakturorna på Energikonto

Vill du ändra ditt fakturaintervall ber vi dig kontakta vår kundservice via vårt kontaktformulär så hjälper vi dig.

Hittar du inte vad du söker?

Kontakta oss här!

Hjälpte den här sidan dig?